![](https://eco-innova.pl/wp-content/uploads/2025/01/kpo-1024x132.jpg)
Projekt pt. „Rozwijanie potencjału fundacji w zakresie edukacji ekologicznej i cyfrowej”, dofinansowanego w ramach Programu „Odporność oraz Rozwój Ekonomii Społecznej i Przedsiębiorczości Społecznej” na lata 2022-2025.
20 grudnia 2024
Zatwierdzono plan działań informacyjno-promocyjnych do wdrożenia po uruchomieniu platformy. Zlecono firmie przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych zgodnie z opisem projektu. Zaplanowano kontynuację działań po zakończeniu projektu, z finansowaniem ze środków własnych fundacji.
4 grudnia 2024
W ramach zabezpieczenia technicznego realizacji przedsięwzięcia, podpisano umowę na korzystanie z serwera na którym będzie umieszczona platforma oraz na zakup domeny dla platformy (od 01.2025). Rozpoczęto prace nad Instrukcją obsługi platformy zgodnie z opisem architektury.
15 listopada 2024
Przeprowadzono procedurę rozeznania rynku w zakresie cen na usługi informacyjno-promocyjne projektu wśród podmiotów prowadzących działalność agencji marketingowych, zgodnie z oczekiwaniami jakie zaplanowano w projekcie.
4 grudnia 2024
W ramach zabezpieczenia technicznego realizacji przedsięwzięcia, podpisano umowę na korzystanie z serwera na którym będzie umieszczona platforma oraz na zakup domeny dla platformy (od 01.2025). Rozpoczęto prace nad Instrukcją obsługi platformy zgodnie z opisem architektury.
2 listopada 2024
Przeprowadzono szkolenie zespołu projektowego w zakresie nowego podejścia do wdrożenia platformy po jej zakupie, z powodu zmiany okresu realizacji projektu (z 10 m-cy na 4 m-ce) i pominięcia fazy testowania oprogramowania z udziałem wykonawcy i pracowników fundacji.
Administrator systemu jako osoba odpowiedzialna za konfigurację, zarządzanie i utrzymanie serwera, na którym będzie działała platforma, podjął działania w zakresie dzierżawy serwera.
Redaktor portalu jako osoba odpowiedzialna za tworzenie treści i aktualizację informacji na platformie, podjęła działania w zakresie tworzenia treści tematycznych zgodnie z architekturą platformy.
15 października 2024
Powołano zespół do realizacji projektu oraz przygotowania zasobów edukacyjnych, z których będzie korzystał portal po uruchomieniu. Przystąpiono do realizacji zadania w zakresie opracowania procedur wyboru dostawcy oprogramowania oraz kompletacji i merytorycznego podziału zasobów edukacyjnych fundacji, weryfikacji ich aktualnych wersji, zgodności z planowaną architekturą portalu. Poddano weryfikacji jakościowej posiadane zasoby związane z tematyką ekologiczną i zasoby dotyczące ochrony środowiska, odnawialnych źródeł energii, gospodarki odpadami, zrównoważonego rozwoju (posiadane przez fundację gry edukacyjne, symulacje, interaktywne materiały warsztatowe i szkoleniowe).
1 października 2024
Zarząd fundacji podpisał umowę o wsparcie działalności w ramach Programu „Odporność oraz Rozwój Ekonomii Społecznej i Przedsiębiorczości Społecznej” na lata 2022-2025, z Ministrem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, na realizację projektu pt. „Rozwijanie potencjału fundacji w zakresie edukacji ekologicznej i cyfrowej”. Działania projektowe znajdują się w zakładce „Opis projektu”.