Projekt pt. „Rozwijanie potencjału fundacji w zakresie edukacji ekologicznej i cyfrowej”, dofinansowanego  w ramach Programu „Odporność oraz Rozwój Ekonomii Społecznej i Przedsiębiorczości Społecznej” na lata 2022-2025.

20 grudnia 2024

Zatwierdzono plan działań informacyjno-promocyjnych do wdrożenia po uruchomieniu platformy. Zlecono firmie przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych zgodnie z opisem projektu. Zaplanowano kontynuację działań po zakończeniu projektu, z finansowaniem ze środków własnych fundacji.

4 grudnia 2024

W ramach zabezpieczenia technicznego realizacji przedsięwzięcia, podpisano umowę na korzystanie z serwera na którym będzie umieszczona platforma oraz na zakup domeny dla platformy (od 01.2025). Rozpoczęto prace nad Instrukcją obsługi platformy zgodnie z opisem architektury.

15 listopada 2024

Przeprowadzono procedurę rozeznania rynku w zakresie cen na usługi informacyjno-promocyjne projektu wśród podmiotów prowadzących działalność agencji marketingowych, zgodnie z oczekiwaniami jakie zaplanowano w projekcie.

4 grudnia 2024

W ramach zabezpieczenia technicznego realizacji przedsięwzięcia, podpisano umowę na korzystanie z serwera na którym będzie umieszczona platforma oraz na zakup domeny dla platformy (od 01.2025). Rozpoczęto prace nad Instrukcją obsługi platformy zgodnie z opisem architektury.

2 listopada 2024

Przeprowadzono szkolenie zespołu projektowego w zakresie nowego podejścia do wdrożenia platformy po jej zakupie, z powodu zmiany okresu realizacji projektu  (z 10 m-cy na 4 m-ce) i pominięcia fazy testowania oprogramowania z udziałem wykonawcy i pracowników fundacji.

Administrator systemu jako osoba odpowiedzialna za konfigurację, zarządzanie i utrzymanie serwera, na którym będzie działała platforma, podjął działania w zakresie dzierżawy serwera.

Redaktor portalu jako osoba odpowiedzialna za tworzenie treści i aktualizację informacji na platformie, podjęła działania w zakresie tworzenia treści tematycznych zgodnie z architekturą platformy.

15 października 2024

Powołano zespół do realizacji projektu oraz przygotowania zasobów edukacyjnych, z których będzie korzystał portal po uruchomieniu.  Przystąpiono do realizacji  zadania w zakresie  opracowania procedur wyboru dostawcy oprogramowania oraz kompletacji i merytorycznego podziału zasobów edukacyjnych fundacji, weryfikacji ich aktualnych wersji, zgodności z planowaną architekturą portalu. Poddano weryfikacji jakościowej posiadane  zasoby związane z tematyką ekologiczną i  zasoby dotyczące ochrony środowiska, odnawialnych źródeł energii, gospodarki odpadami, zrównoważonego rozwoju  (posiadane przez fundację gry edukacyjne, symulacje, interaktywne materiały warsztatowe i szkoleniowe).

1 października 2024

Zarząd fundacji podpisał umowę  o wsparcie działalności w ramach Programu „Odporność oraz Rozwój Ekonomii Społecznej i Przedsiębiorczości Społecznej” na lata 2022-2025, z Ministrem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, na realizację projektu pt. „Rozwijanie potencjału fundacji w zakresie edukacji ekologicznej i cyfrowej”. Działania projektowe znajdują się w zakładce „Opis projektu”.